Kings Of Convenience - Know How

15.9.12

Son Liman...











I found my love in portofino…
Herkesin gizli bir koyu ve gizli anları vardır.  Bu anları bazen hafızamıza kazır bazen de sessizce deklanşöre dokunuruz. Son liman’dayım vizörüm aşkı arıyor bu küçük balıkçı köyünde, sahil şeridi boyunca arıyorum, kayalıklara soruyorum lakin deklanşöre her bastığımda biraz daha umutsuzlaşıyorum. Deniz durgun, bulutlar hüzünlü, yolları sessiz… 

Şarkının sözleri geliyor aklıma; 
“I found my love in portofino… non é più triste il mio cammino.”
“Aşkı portofino’da buldum, yolum artık hüzünlü değil…”

Aşkı buldular mı bilmiyorum ama yolları da bulutları da hüzünlü Son Limanın… Bir çan sesiyle irkiliyor şarkıyı mırıldanmaya ve deklanşöre basmaya devam ediyorum.

“I found my love in portofino… percé nei sogni credo ancor.”
“Aşkı Portofino’da buldum. Çünkü hala hayallere inanıyorum…”

N.İ




*Portofino "Son Liman" anlamına gelmektedir.

4 yorum: